[linux-ileri] Sms parsing

---------

From: Teoman Naskali (tnaskali@gsu.edu.tr)
Date: Sun 07 Sep 2003 - 07:03:47 EDT

    Bir cep telefonu numarasina gelen sms mesajlarini parse etmek istiyorum.
    Parse islemlerinin hepsini gramerini ve benzer islemleri yapmayi biliyorum
    ama telefonu nasil bilgisayara baglamam gerekiyor? Nasil bir telefon bu is
    icin uygun olur? IR mi? Ve daha sonra bu telefona nasil ulasabilirim?
    Programimi yazarken hangi kutuphane veya fonksyonlari kullamaliyim?

    Bu konuda bilgisi olan varsa ve yardimci olursa sevinirim.

    Tesekkurler.

    Teoman