[linux-ileri] squid logu timestamp hakkında

---------

From: Ozgur Tekinsen (otekinsen@egeseramik.com)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 08:15:28 EDT

    Selamlar,

    Calistigim sirkette Internet paylasimini squid uzerinden yapiyorum. Bu
    noktada kimin nereye girip ciktigini IP bazinda raporlayabilmem
    gerekiyor. Ihtiyacim olan tum bilgiler access.log dosyasında var. Fakat
    daha esnek olabilmesi acisindan yine linux uzerinde kurulu olan oracle
    database'im uzerinde bu dosyayi parcalayarak aliyorum. Benim sorunum
    tarih konusunda basliyor. Timestamp i bir sekilde DD/MM/YYYY HH:MI
    formatına cevirmem lazim. Bu isin matematiksel bir formulu var mi?
    Internet teki arastirmalarim sonucu buldugum cevap hep timestamp
    degerini 86400 e bolup 25568 ile topladiktan sonra cikan degeri VB deki
    date() fonksiyonu ile tarihe cevirmem dogrultusunda oldu. Tamam bu islem
    dogru sonucu veriyor ama linux ve oracle ortaminda bu anlamda bir date()
    fonksiyonu yok. Bende bunu manuel fonksiyon olarak yazmayi dusundum. Bu
    isin formulunu bilen varsa cok sevinirim.

    Not: Squid loglarini IP bazinda raporlayan baska bir cozum varsa
    (mutlaka vardir) onerilerinizi bekliyorum.

    Tesekkurler.