[linux-ileri] FWBUILDER ile uğraşan varmı ???

---------

From: Bülent Yavuz (bulent.yavuz@telekom.gov.tr)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 06:59:58 EDT

    Arkadaşlar merhaba ..

    Bir firewall kurmaya çalışıyorum aslında asıl amacım makinama bir nat
    yaptırmak.. Şu firewall builder programını redhat 9 üzerine kurdum ve
    çalıştırdım.Ayarlarını elimden geldigi kadar yaptım ve xlm ve gw.fw adında
    bir dosya oluştu compile işleminden sonra işte buradan sonra ne yapacagım
    konusunda tam anlamıyla ortada kaldım bu program sanırım iptaples ı
    degiştiriyor oluşan scripti çalıştırdıgımda..( Yani degiştirmesi gerekiyor
    ama olmadı işte).

    www.belgeler.org daki firewall builder adımlarından iptables start komutu da
    çalışmıyor ne hikmetse.. acemik bende tabii..

    **Birde bu işlemi tek ethernet kartı ile yapabilir miyim ?
    Bu konuda tecrubesi ve bilgisi olan arkadaşların acilen yardımlarını
    bekliyorum :))

    Şimdiden teşekkürler..

    Bülent.