[linux-ileri] Re: top ve load average

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI. (helkirmizi@stu.inonu.edu.tr)
Date: Wed 03 Sep 2003 - 10:37:16 EDT

    (load average) sistemdeki yuk ortalamasi ve sistemdeki islemci gucunun kullanim oranini belirtir. Bu oran 1 , 5, 1 5 dakikalik istatistikler ile verilir. Yuk ortalamasinin 1 .00 olmasi islemci gucunun tam kapasite ile kullanildigini belirtir daha yuksek olmasi ise sistemin asiri yuklenmeye basladigini gosterir. Tabi verdiginiz deger o anda islemcinin evereste tirmanmasini saglayan bir yukde olabilir :)

    Saygilar
    H.ibrahim ELKIRMIZI.
    02 Sep 2003 22:31 EEST tarihinde yazmışsınız: