[linux-ileri] DNS sunucular

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 02:02:28 EDT

    merhabalar,

    tr uzantili bir alan adi icin odtu ns kayitlarini a1 ve a2 adli iki
    sunucuya isaret ediyor.
    Benim sunucu ise b1 ve b2 .Kendi sunucum uzerinde ya da ikincil
    sunucuda bu alan adi ile ilgili en ufak bir kayit yok.Cache den eski
    bilgimi aliyor diye named i durdurup baslattim nafile.
    Hala a1 a2 yerine b1 b2 de diretiyor.Bu yanlis verileri neden ya da
    nasil alabilecegi konusunda fikri olan var mi?

    tesekkurler