[linux-ileri] Re: UDMA

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 03:40:11 EDT

    Selamlar,

    Sorunumun cozumunu deneme yanilma yoluyla, birazda "amelece" buldum.

    Biraz inatciliktan birazda tembellikten isi kuralina gore oynamamis
    olabilirim.

    80 pin kablolari bi kenara birakip siradan ide kablolarini kullaninca
    UDMA kendiliginden saf disi kaldi.
    Geriye bir tek Kurulumu HDD den yapma arzusu kaldi sorun olarak.

    Eger, Secondary Masterdan (CDROM) boot eden bir alet, primary masterdaki
    device dan cd image leri ariyorsa, bende bir CD-ROM da oraya takip
    denemek istedim.
    Nitekim Bu sefer istedigimiz gibi oldu.. CD Imagein bulundugu device i
    secin dediginde Hard Drive ile birlikte Local CD-ROM da vardi.

    Local CD-Rom'a (Primary Slave) RH 7.2 yi koyup kurulumu yaptim.

    Sukurler olsun sorunsuz calisiyor :)

    Saygilar