[linux-ileri] Re: driver loaded

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 31 Oct 2003 - 04:22:27 EST

    Selamlar;
        Çok merak ettiğim için soruyorum ne marka model ? Böyle 9 MB'lik modül mü olurmuş max kernel 1.5-2 MB olurken araştırmak istedim bir an :). Bu ara install sırasında terminale geçip mount etmek cd'yi mümkün ama redhat modulleri açılırken yüklüyor dediğiniz gibi mevcut yol linux dd yani sorunu çözmeyecek. Manual falan yokmu 9 MB'lık ( eğer hakkaten öyleyse ) modul verebiliyorlarsa manualde yazmışlardır heralde :)

    Saygılar

    S.Çağlar Onur