[linux-ileri] Re: Slackware 9.0 - AIC 7901 adaptec

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 07:52:13 EST

    slack 9.1 de aic7xxx serisi ile bende ayni sorunu yasadim ...
    cozumu ben de merak ediyorum dogrusu .. .
    ama benim ugrascak vaktim yoktu ...
    Bir yol olmasi acisindan ve deneyip bana da ogretmen acisindan
    sunu denemeni tavsiye ediyorum

    lilo yu append parametreleri kullanarak calistirmak gerekiyor
    tahminimce lilo bunu kernel a bildirmek icin bir parametre bekliyor ...
    gerci default kernel yerine sey deneyebilirsin bak ...

    bu kurulum sirasinda acarken sectigin adaptec.s parametresi
    /boot dizinindeki bir kernel i calistiriyor ..
    sende ufak bi oynama ile lilo.conf un bu dosyayi cagirmasini saglayabilirsin

    bu cozum de simdi aklima geldi ... denemeye deger dogrusu
    makine default kernel dan acmak yerine kurulumdaki kernel i kullandirip
    actirabilirsin

    neyse deneyip cozume kavusturabilirsen beni de haberdar eder misin?