[linux-ileri] Re: squid+authentication+NT/2000 server

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 07:15:01 EST

    Merhaba... Bunu yapabilmek için NTLM tabanli bir modul kullanmamanizi tavsiye edecegim. Kerberos üzerinden yapin. Bulundugunuz ortam/network durumuna gore NTLM pek guvenli olmayabilir. Eger w2k ve uzeri bir sistem kullaniyorsaniz kerberos destegi var. NT4.0 server kullaniyorsaniz NTLM uzerinden yapacaksiniz demektir. NTLM'deki sifrelerin 7'ser karakter olarak cozulmeleri nedeniyle oldukca guvensiz. Sifreler agda cok rahat yakalanip kirilabiliyor. Aklinizda bulunsun istedim...
    Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org