[linux-ileri] Re: Reda Hat 9.0

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 19 Oct 2003 - 10:25:27 EDT

    Pazar 19 Ekim 2003 17:05 sularında, Kenan Öztürk şunları yazmıştı:
    > Merhablar,
    >
    > Redhat 9.0 uzerinde Oracle 9i kurmak istiyorum. Oracle installer programini
    > calistirdigimda asagidaki hatayi aliyorum.
    >
    > "error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.1-1.so.2: cannot
    > open shared object file: No such file or directory
    > libstdc++-libc6.1-1.so.2
    > cannot open shared object file: No such file or directory"

    Bu dosya /usr/lib/libstdc++-2-libc6.1-1-2.9.0.so dosyasına sembolik bağ olarak
    görünüyor. Bu dosya sizde varsa bu bağ dosyasını oluşturun.

    Yalnız bu RH-9 ile kurulmuş bir dosya olmayabilir. Benim sistem hala biraz
    eskice şeyler içerir. Nereden bulurum derseniz bilmiyorum. Kimbilir hangi
    sürümden kalmıştır...

    Esen kalın,
    Nilgün