[linux-ileri] Re: Fw: Cron <root@mail> /usr/local/bin/python /usr/lib/getmail/getmail.py

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Thu 16 Oct 2003 - 15:38:00 EDT

    Selamlar,

    Thu, Oct 16, 2003 at 10:39:09AM +0300 , kadir :
    > Cron <root@mail> /usr/local/bin/python /usr/lib/getmail/getmail.py burdan
    > bana maıl gelıyor kullanıcı bılgılerıyle ılgılı hatalı maıl falan varsa her
    > kullanıcı ıcın acıklamalı bır dokum gelıyordu sımdı tek bır satır gelıyor..
    > oda asagıdakı

    Bu bir Qmail hata mesajı değil. Kullanmış olduğunuz cron zamanlanmış
    görevi bir çıktı üretiyor. Çıktı üretilen cron görevlerinde görev
    sahibine bir e-posta ile durum bildirilir.

    Buradaki çıktıdan da anlaşıldığı üzere, getmail programı getmailrc
    (getmail yapılandırma dosyası) dosyasını okurken hatalı bir içerik ile
    karşılaşmış.

    Sorunun nedeni hatalı oluşturulmuş bir getmailrc dosyası, öyle
    olmadığını düşünüyorsanız getmail'in kullandığı ConfigParser modülüne
    bir göz atıp asıl sorunu bulabilirsiniz.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    http://www.metin.org