[linux-ileri] Re: DHCP sorunu (tekrar)

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hpolatkan@linuxmail.org)
Date: Fri 10 Oct 2003 - 03:52:18 EDT

    Merhaba...

    Murat Bey oncelikle size tesekkur edeyim... Sistemde farkli bir dhcp istemci
    kullanmak aklima gelmemisti :) Dunya kadar isin arasinda belli bir
    uygulamayaalternatif bularak deneme yapmayi akil edemedim.
    http://www.isc.org/products/DHCP/dhcp-v2.html[1] adresinde "dhclient" i
    buldum ve indirdim. dhclient kullaninca herhangi bir sorun kalmadi. Artik
    Linux istemcimiz IP adresi sahibi olabiliyor :)

    Ilginize tesekkurler... Iyi calismalar dilerim.
    Hoscakalin.