[linux-ileri] Re: global high availability

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 09 Oct 2003 - 10:06:04 EDT

    > Selamlar.

    Selam,

    > Bir tavsiye rica edecegim.
    >
    > Fiziksel olarak iki ayri noktada bulunan sunucularimin
    > yedegini alip ana binadaki sunuculardan bazilari
    > gocunce (ya da ana hattin internet baglantisi tamamen
    > gocunce) baska bir binadaki sunucularin gocen hatti
    > devralmasini istiyorum. Bunu bgp benzeri cozumler ile
    > degilde yazilimsal olarak (linux-ha vb. ) ile yapmak
    > istiyorum.
    >
    > Kisacasi ayni network'te bulunmayan sunucular arasinda
    > HA kurmak istiyorum. Bu hususta kullandiginiz/tavsiye
    > edebileceginiz yazilim/URL varmi? Ya da neler tavsiye
> [...]

    istedigin sey disaster recovery. Bunu yapmak cok kolay birsey degil.
    Oldukca iyi bir sekilde backup sistemlerinin filan tasarlanmasi
    gerekiyor ve en iyi commercial productlar ile sonuc alabiliyorsun.

    ama nette disaster recovery seklinde arat yine de.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part