[linux-ileri] Re: Donma problemi

---------

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Thu 09 Oct 2003 - 06:32:22 EDT

    Eger hicbir sey degismeden bu sorun olduysa (kernel guncelleme, pyeni
    versiyon paket kurulum vs)arti diskte yer sikintisi vs yoksa donanim
    arizasi olabilir. Genelde de memory de olusur. Bir mem-test yapmakta
    fayda olabilir.

    Saygilar..
    Ilker G.

    On Thu, 2003-10-09 at 11:15, Vahit =C3=9Cnal wrote:
    > Merhabalar
    > Suse 7.2 =C3=BCzerinde oracle cali=C3=BEan bir sunucumuz var. =
    Yaklasik 1,5 seneden beri sorunsuz calisiyordu. Fakat son zamanlarda =
    haftada 3-4 kez tikan=C3=BDyor, makina donup kaliyor ve reset =
    gerekiyor. Ayr=C3=BDca loglarda hicbirsey yazmiyor ve bu soruna =
    internetten bir c=C3=B6z=C3=BCm bulamadim.