[linux-ileri] Re: MIPS ve linux ?

---------

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Thu 02 Oct 2003 - 07:28:26 EDT

    Bu R1000 ve R12000 cpularin hangi sistemlerde calistigi da onemli
    cunku ornek o2 , indigo2, Octane , Origin vs hepsi
    farkli donanimlara sahip. Ayrica bunlarin grafik kartlarini
    X11 de kullanmakta ayri bir ruya konusu.. :)
    indy (R5000) ile duzgun calisan SGI in redhat tabanli "hard hat"
    dagitimi vardi, ancak bulabilmek bile oldukca guc,
    Redhat'in en son 7.1 'ini hatirliyorum mips tabanli
    bunlar uzerinde calisabilecek. Ancak dokumanlar kit.

    M.Sinan BEYRIBEY wrote:

    >Merhaba,
    >SGI MIPS uzerinde linux veya bsd calistirmak istiyorum. Debian'in bir portu oldugunu gordum, indirdim vs vs.
    >
    >Ancak baska secenekler de var mı öğrenmek istiyorum. Konu hakkında detaylı bilgim olmadığı için arama kriterlerini de belirleyemiyorum :(
    >
    >Daha once uygulama fırsatı bulan arkadaslar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?

    daha once uygluma firsati buldum, ancak vaktiniz,sabriniz cok sa
    sinirleriniz yipranmamissa deneyin,
    Eger amaciniz bunlar uzerinde bir servis calistirmaksa ve baska makina
    yoksa veya bunlari degerlendirmek istiyorsaniz
    http://freeware.sgi.com 'a bakin. IRIX'e port edilmis pek cok yazilim
    bulabilirsiniz.

    >Aletlerden birisi R12000 ve digeri R10000 islemcilere sahip. r10000 in debian tarafindan desteklenmedigini ogrendim ancak belki digerleri destekliyordur.
    >
    >Saygilar

    Kolay gelsin.

    --
    Bulent Tatlidil