[linux-ileri] Redhat 8.0 + Cyrus Sieve Locale Problemi ( Sanirim )

---------

From: caglar.onur@tubitak.gov.tr
Date: Wed 19 Nov 2003 - 05:28:13 EST

    Selamlar;

    RH 8.0 uzerinde postfix+cyrus+sieve ile mail sunucusunda komut satirindan
    ( veya PHP ile ) gonderilen maillarda headerlardaki turkce karakterler X
    ile degisiyor. Fakat M$ outlook,mozilla v.s ile yollandiginda sorun yok.
    Headerları inceledigimde

    Subject: =?windows-1254?B?x9be3dDc5/Zp/vzw?=
    Subject: XXXXXXXXiXXX

    farkini gordum. Sorun bana RH 8.0 locale problemi yada sieve deki bir
    problem gibi gorundu. Nette ben birseyler bulamadim.Fikri ve cozum onerisi
    olan varmi?

    Saygılar
    S.Çağlar Onur