[linux-ileri] Re: samba 3 w9x client ve tr karakterler

---------

From: Murat Baris ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 10:28:41 EST

    merhaba

    öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.

    denedim ama yetmedi işte. iconv yi keşfetmiştim. fakat nedir tam olarak
    bilmiyorum şuan.

    w98 makina ı İ ğ Ğ ş Ş harflerinde sambada sorun çıkarıyor. klasörse içine
    giremiyor dosya ise okuyamıyor veya silemiyorda. bu sorun sadece w9x
    clientlarda var. win nt makinalarda sorun yok. dos tan bağlandığımda da aynı
    sorunu yaşadım. bu iconv ile cp867 dosyası derlemek mi lazım bilmiyorum ama
    sorun şuan sadece bi cp857.so bulmamda.