[linux-ileri] Proxy Server

---------

From: Necmettin ERSÜREKÇİ (necmi@tem.cc)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 08:46:40 EST

    Merhaba linux üzerinde Proxy Server kullanıyoruz ve kullanıcıların ftp ,
    kazaa yasaklamam gerekiyor amam hangi Proxy Server kullandığımı ve
    nasıl ayarlıyacağımı bilmiyorum linux a bağlanmak için webmin
    kullanıyorum lütfen yardımcı olunuz....
    -- File: InterScan_SafeStamp.txt

    ****** Message from InterScan E-Mail VirusWall NT ******

    ** No virus found in attached file noname.htm

    Bu email ' in virus taramasi Tem Bilgi Islem tarafindan yapilmistir.