[linux-ileri] Re: ibcs

---------

From: osman@bilcom.at
Date: Thu 06 Nov 2003 - 08:05:47 EST

    Ben Debian kullaniyorum. Debian icin iBCS Paketi modül olarak mevcut:
    http://packages.debian.org/stable/otherosfs/ibcs-source-2.2.html

    yalniz hic demedim, cünkü simdiye kadar baska unixlerden binary calistirma
    ihtiyacim yoktu.

    Redhat 5.2 icin rpm buldum
    http://rpmfind.net/linux/RPM/redhat/updates/5.2/i386/kernel-ibcs-2.0.36-3.i386.html

    galiba kernelin 2.4 sürümünden sonra iBCS direk kernelden destekleniyor.
    Sisteminizin kernel ayarlarini kontrol edin.

    Selamlar