[linux-ileri] putty

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Tue 04 Nov 2003 - 06:16:58 EST

    Arkadaslar putty de printer ayarini nasil yapabilirim.
    Windoz bir pc'den linux'e putty programini kullanarak
    login olduktan sonra linux'de yuklu olan ozel bir
    program kullaniyorum. Yanliz programdan herhangi bir
    print almak istedigimde windows PC de takili printer'a
    gondersin istiyorum. bunu nasil yapabilirim.