[linux-ileri] Re: kernel derleme

---------

From: Mert UZBASLI (iknewitwasamistake@yahoo.com)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 02:53:02 EST

    #make clean && make mrproper && make menuconfig
    #make dep && make bzImage && make modules && make modules_install

    sirasiyla girerseniz sorununuz duzelir.
    #make clean komutunun yaptigi seylerden biri config dosyasini default
    haline getirmek. make clean && make mrproper ikisi beraber kernel source
    tree 'yi temizleyip duzenleyen komutlar. Iki komutun ardindan yeni bir
    linux-xxx.bz2 kerneli untar etmis gibi olursunuz. Ben sahsen derledigim
    her yeni kernelin System-map ini /boot'a kopyaliyorum ama ne kadar gerekli
    bilmem.Kolay gelsin.

    =====
    Mert UZBASLI