[linux-ileri] Re: GRUB Password

---------

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Wed 28 May 2003 - 10:58:03 EEST

    Evet normal bir redhat Cd'si ile mount ettim ("linux rescue" daha basit bir
    yol), Password dosyalarını değiştirmeme rağmen işe yaramaması ise root
    kullanıcısının cihazın grub.conf içinde yer alan şifreyi kullanmasından
    kaynaklanıyormuş. O şifreyi değiştirince login olabildim.

    Yardım eden herkese teşekkürler.