[linux-ileri] Re: mysql bağlantı problemi

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Fri 16 May 2003 - 22:00:32 EEST

    MySQL sunucuya 'root' MySQL kullaniciyla uzaktan baglanti kurmak
    istiyorsaniz, Linux sistemde bulunan 'mysql' veritabaninda 'users'
    tablusunda bulunan 'root' a ait 'Host' bilgisini 'localhost' degil, sizin
    IP' niz olan 10.1.4.7 olarak update etmelisiniz.

    Burayi IP adresiniz yerine '%' seklinde UPDATE ederseniz tüm istemcilerden
    baglanabilirsiniz.

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt