[linux-ileri] Re: /proc/cpuinfo Garipliği

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 17:09:23 EEST

    Selamlar;
        Zaten 2.4.20 ile acpi kullanıyorum enteresan olan bu performans düşüşünün dediğiniz gibi işlem yükü az olan zamanlarda değil tam tersine çok olan zamanlarda karşıma çıkması(ya da belki ben hep öyle rast geliyorum emin olmadan konuşmayayım :) ) .Fakat durumla karşılaşınca söylediğiniz gibi çalışma seviyesinin otomatik çıkışını gözlemlemedim. Fakat bu gece ve yarın gözlemleyeceğim eğer sizin beklediğinizin dışında anormal bir durumla karşılaşırsam geri bildirim yaparım :)Teşekkürler

    Saygılar
    S.Çağlar Onur - Tübitak
    Avrupa Birliği Altıncı Çerçeve Programı
    web: http://www.fp6.org.tr/