[linux-ileri] CPU benchmark programę...

---------

From: Erhan Yeli (appak_han@hotmail.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 20:03:36 EET

                Selamlar,
            Linux altinda calisan CPU benchmark programi ariyorum.
    CPU nun adresleme modlarinin ne kadar yuzde ile kullanildigini bulmasi
    gerekiyor.
            Ognegin gcc,tex programini kullanirken bunlarin hangi adresleme
    modunu hangi yuzde ile kullandigini verecek. Mesela gcc calisirken direct
    adresleme modunu %15 , indirect %25 ...gibi kullaniyor.
            Bu sekilde CPU yu test eden benchmark prog. kullanan var mi? Ben
    net.te aradim bulamadim.
            Tesekkurler...

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.