[linux-ileri] Re: Proxy Qzerinden?= mynet.com\'a bağlantı yapılamıyor.

---------

From: Savaş (savas@outlandscafe.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 18:09:53 EET

    >Selamlar..

    >Bir ara bizimde basimiza geldi. Ama biz bir sey yapmadan duzeldi. >Gecici cozum olarak mynet'i proxy'ye yonlendirmeyi kaldirabilirsiniz. Su >anda benzer bir konfigurasyon kullaniyoruz ve problem yok..

    >O site sorunu icin DNS Tanimlarinda sorun var gibi gorunuyor. Her iki >durum icinde, ayrintili bir sonuc dokumu geceilirmisiniz ? Yani browser >hata olarak ne gosteriyor, apache log kaydi yaziyor mu ? DNS >ayarlariniz var mi, nasil ?

    Yönlendirme derken kastettiğiniz sanıyorum no_cache olayıydı. Aşağıdaki gibi bir tanım yaptım ancak yine de olmuyor. Eğer kastettiğiniz iptables üzerinden bu yönlendirmeyi yapmak ise, bazı denemelerim oldu, ancak başarısız oldum. Eğer sizde böyle bir tanım varsa öğrenebilir miyim?
    acl mynet dstdomain .mynet.com
    no_cache allow mynet

    Teşekkürler
    Savaş İREZ