[linux-ileri] Proxy Qzerinden?= mynet.com\'a bağlantı yapılamıyor.

---------

From: Savaş (savas@outlandscafe.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 15:52:36 EET

    Garip bir sorunla karşı karşıyayım. Squid kullanıyorum uzun süredir, ve squid üzerinden dansguardian ile filtreleme de yapıyorum. 1 Ay kadar öncesine kadar herşey gayet normal şekilde çalışıyordu. Ancak son bir aydır, sadece(evet sadece ve sadece) mynet.com'a web'den erişmeye çalışınca bağlanamıyorum. Diğer bütün siteler sorunsuz çalışıyor. Ne zaman ki proxy'ye yönlendirmeyi kaldırıyorum, o zaman mynet.com açılabiliyor. Proxy aynı zamanda masq ve firewall olarak da çalışıyor.
    Herşey sorunsuz çalışırken birden böyle bir sorunun ortaya çıkması çok garip göründü. Acaba böyle bir sorunla karşılaşan ve çözümünü bilen var mı?
    RH 7.3(update'li)
    squid 2.4stable
    iptables v1.2.3
    dansguardian 2.2.10
    kernel 2.4.19

    Bir de bir sorum daha olacak.
    Bu bilgisayar üzerinde bir de web server var.
    proxy'ye yönlendirme var iken local'den siteye erişim normal şekilde oluyor. Ancak proxy'ye yönlendirmeyi kapatınca site kendi host adresi üzerinden(www.outlandscafe.com) açılmıyor. Ancak local(sanal) ip'sini kullanınca bağlanılabiliyor.
    Apache 1.3.27

    Teşekkür ederim.
    PS : Beni tanıyan arkadaşlara, 1 Nisan itibariyle askere gidiyorum.

    Savaş İREZ
    Bilgisayar Mühendisi

    --- www.outlandscafe.com ---