[linux-ileri] Re: amd athlonxp 2000 - kt4v MSI board ve gf4 nvidia hk

---------

From: alivardar@ttnet.net.tr
Date: Mon 24 Mar 2003 - 16:06:43 EET

    > Bu sorun bios dan kaynaklanabilir mi?

    Burda soylemeyi unuttgum bir sey var nvidfia dokumanlarında via chipsetli kartlar icin 4x acmak icin modules.conf yazılması gerekenleri yazmama ragmen PCI modda (azza olan board da via chipsetli idi onda yazınca 4x aktif hale gecmis idi) bios da herhangi bir sorun gozeuma carpmadı 8x destekli ve ayarlarında gormektedyim ancak kart 4x mecburen 4x ayarlamaya calsisyorum.

    > O anakartlarda AC97 onboard modulu bulumaktadir. Bunun ile ilgili modulu
    > kernele tanıttığınızda, genelde AC97.o ve AC97_codec.o objet
    > dosyalaridir, sorunsuz çalışacaktır. Yani sorun distribution ile ilgili
    > değil kernelle ilgilidir.

    evet ac97 ancak azza bir anakart idi bundan onceki ve onda herhengi bir sorun olmazken bu board uzerinde sorun cıkarmakta ne malesefki

    tesekkur