[linux-ileri] amd athlonxp 2000 - kt4v MSI board ve gf4 nvidia hk

---------

From: alivardar@ttnet.net.tr
Date: Mon 24 Mar 2003 - 14:57:14 EET

    Selamlar

    Bir anakart ve cpu upgread işleminden sonra;
    Redhat 7.3 içerisnde nvidia duruculerini tastamam yukledim ve test işlemine basladım glxgears 2000 f/s ancak daha onceki celeron makinem bunu 2800 f/s olarak gosterirdi.
    sorunun daha sonra agp 4x olan kartı PCI olrak gorsungun anladım. Bu donaım uzerinde bunu 4x olarak yapan varmı.
    Diger bir sorun slack 9.0 gececegim zaman via ses kartı bu anakart uzerinde onboard olarak geklmekted bunula ilgili bir sorun olurmu. Tecrubesi olan arkadaslar varmıdır.

    Saygılarımla
    M.ALi VARDAR