[linux-ileri] Re: nvidia geforce kernel patch'den sonra konsol sorunu

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 13:10:28 EET

    evet bu sorunla bende karsilashtim ..
    fakat bir cozum uretemedim ..
    NVIDIA zaten driver larini kurdururken WARNING seklinde uyarilarini verdiriyor ..
    hani bunu kuruosun da .. sorunla karsilasirsan sasirma tarzinda ..

    X te gayet guzel calishiyor .. OpenGL desteghi de sorunsuz kullaniliyor .. bir cok video formati cok ii bi sekilde goruntuleniyor
    fakat X ten console a geri dondugunuzde sorunlar cikartiyor .. ben de bazen console a donememe sorunlari doghdu ..
    yani xi kapatinca pc yi de kapatmak zorunda kaldim ..

    Bu sorunu cozume kavushturmush olanlar varsa .. bizi bilgilendirirse sevinirim doghrusu ..
    Dedigim gibi bu soruna karsi hic bi cozum uretemedim ..
    Kernel i da o kadar minciklamama ragmen :)