[linux-ileri] Re: Mail Sunucusu

---------

From: Engin Öztürk (engin@enginozturk.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 16:15:38 EEST

    Merhaba ;

    sendmail her zaman populer aslında da alternatifleri cok..

    qmail ya da postfix daha bir moda sanki.
    nasıl bir tavsiye istersiniz yani bu soylediginiz (mult.domain) hizmetlerini sendmail alternatifi bu sunucularda verebilirsiniz.

    qmail kullanıyorum 8-10 hostum var üstünde
    qmailadmin de soylediginiz isleri yapan controlpanel işlevli bir uygulama