[linux-ileri] Re: 2 gb Qzeri?= dosya desteği

---------

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 16:20:17 EEST

            Tekrar merhaba;

            Ben kendi deneyimimle en basit cozumu onerdim. 1GB'in uzerinde (6
    degilsede) dosya kopyaladim, pekde CPU zorlanmasi olmadi. Zaten genel
    olarak cpu'dan once bir network darbogazi var. Ayrica benim icin
    calisacaksa cpu zorlansin biraz. Zaten herhalde bu 6GB surekli gidip
    gelmeyecek. O anki isi gormesi yeterli.

            Ayrica bu mail tamemen bos olmasin diye ekliyeyim: Bir cozumde nfs
    ile dosyanin bulundugu harddiski paylastirmak.

            İyi Günler...

            Cem Ahmet MERCAN