[linux-ileri] Re: 2 gb Qzeri?= dosya desteği

---------

From: Turhan_Deniz@Sentim.com.tr
Date: Fri 27 Jun 2003 - 08:37:41 EEST

    Aslında problem tam olarak şu benim elimde redhat advanced server kurulu bir
    system var. dosya sistemi default olarak ext3 ve 1 adette başka makinede 6
    gb büyüklüğünde 1 dosyam var. ben bu dosyayı ftp ile linux makinaya
    atıyorum ama dosyanın sadece 2 gb lık kısmı geliyor. Bu dosyayı
    parçalamadan 6 gb olarak nasıl atabilirim.
    teşekkürler