[linux-ileri] 4 hoparlor problemi - KDE vs. Gnome

---------

From: Mert UZBASLI (iknewitwasamistake@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 14:10:11 EEST

    Selamlar,

    Slackware9.0 kullaniyorum. SB Live Value ses kartim ve 4.1 hoparlorlerim
    war. xmms'i gnome altinda calistirinca esd veya oss kullanarak 4
    hoparlorden de ses alabiliyorum hatta gnome'un volume control'uyle (pcm ve
    master olarak) on ve arka hoparlorleri ayri ayri ayarlayabiliyorum.
    Sorunum su; ayni islemi KDE altinda yaptigim zaman sadece ondeki 2
    hoparlorden ses geliyor. arts kapali(arts acikkende durum ayni gerci) KDE
    3.1.2-1 slackware paketleriyle kuruldu. daha once kde3.1.1 slackware
    paketleri wardi durum yine ayniydi. KDE altinda 4 hoparloru birden nasil
    kullabilirim bilen war mi ? :)

    İyi calismalar

    =====
    Mert UZBASLI