[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 09:55:18 EEST

    Tue, 24 Jun 2003 13:15:50 +0300 tarihinde Özgür Gürsoy
    <ozgurgursoy@netasistem.net> soyle yazdi:

    > kafanizdan tum bilgilerinizi silin. acemisiniz. alin o dokumanlari. ne
    > biliyim. squid kurun, ya da ppp baglanti yapin. bir deneyin lutfen.. bir
    > ingilizce kitap olmasaydi yapamayacaktim galiba..
    Bir zahmet sifir kullanici olarak Squid kurmayin artik. Bir proxy sunucu
    kurulmasindan ve ayarlanmasindan bahsediyorsunuz. Bu bir sistem
    yoneticisinin isidir, sifir kullanicinin degil.

    Burada en buyuk sorun, sifir kullanici oldugunu sanan ya da kendini oyle
    lanse etmeyi seven kullanicilarda. "Ben hicbir sey bilmiyorum bana oyle
    anlatin" demekle sifir kullanici olunmuyor.

    Sifir kullanici falan degilsiniz. Sifir kullanici olsaydiniz cok farkli
    sorunlarla ugrasiyor olurdunuz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694