[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 08:04:59 EEST

    Selam ,,,

    >Uzun yıllar Microsoft ürünleri kullandım. 97'de ilk defa Linux
    >(Slackware 3.4, CD'si durur biryerlerde) kurduğumda inanın hiç
    >yabancılık çekmedim. Birkaç saat sonra /usr/src/linux ve
    >/usr/doc/Linux-HOWTOs altında biryerlerdeydim.
    >
    >Bunun nedeni iyi derecede DOS ve Win32 bilgisine sahip olmamdı. Birçok
    >insan için aynı durum geçerli.
    >
    >--
    >Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) - Software developer, generic solvent

    Siz başarmışsınız ama çoğu kişi bunu başaramıyor. Zamanında linux kursu
    verdiğim için linux'a yeni başlayanların nasıl eski alışkanlıkları sebebiyle
    zorlandıklarını iyice gördüm. "Windows'ta böyle oluyor da niye burada
    olmuyor" tarzı sorular ile bol bol karşılaştım ve kendilerine sistemlerin
    farklı olduğunu anlatmak için bayağı bir zaman harcadım.

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail