[linux-ileri] glibc

---------

From: abdullah.guney@emo.org.tr
Date: Mon 23 Jun 2003 - 16:01:04 EEST

    Arkadaslar her soru uzerine bu kadar cok yorum yapilmasi listeye fazladan
    bir yuk getirmekte. Mutlaka herkes kendine gore haklidir, ancak sunu kullan
    bunu yap demek cok mantikli degil cunku her uygulama oyle 5 dakka icinde
    kurulsada uygun ortamlar ve arka planda calisan programlari da ayarlamak
    kolay olmayabilir. Benim sorumun nedeni ise redhat 9.0 da oracle ile ilgili
    sorunlar yasamam ve bu nedenle de bir onceki surumun glibc yuklemek
    istememdir.
    Farkli bir dagitimi kurabilecek zaman olsa da bir suru bilgi olusturdugum
    bir dagitimi terketmek istemem.. Ayrica her dagitimin kendine has
    ozellikleri var, bunlari ogrenmek yasanabilecek sorunlari zaman icinde
    dokümante etmek fazladan bir istir. Bu kotu su daha iyi demek cok iddali
    diye de dusunuyorum. Bircok ciddi yerde "is gormez" denilen dagitimlarin
    gayet guzel calistiklarini gordum. Kissadan hisse yanitlayan arkadaslara
    cok tesekkur
    ederim.

    Abdullah