[linux-ileri] Re: named sorunu

---------

From: Ali ASLANDAS (Ali.Aslandas@ankara.edu.tr)
Date: Fri 20 Jun 2003 - 14:46:40 EEST

    sorununuzun tam olarak ne oldugunu bu sekilde anlayamayacagimiz icin
    daha fazla veriye ihtiyacimiz var.
    log lariniz nerede tutuluyorsa ornegin /var/log altinda tutuldugunu
    varsayalim. cat /var/log/syslog.err | grep named
    kuutunu verdiginiz zaman ne tur hatalar aliyorsunuz. eger bu dosya yok
    ise . /etc/syslog.conf dosyasina

    *.err /var/log/syslog.err

    satirini ekledikten sonra tekrar syslog deamon i kill edip tekrar
    calistirin. ve bind i tekrar calistirin. hatalar bu dosyaya islenecektir.

    sonra cat /var/log/syslog.err | grep named komutunu verin ve hatalara
    gore cozume calisin.

    sevgiler, saygilar