[linux-ileri] QFiso-8859-9=3FQ=3FRE:=5F[linux-ileri]=5Fsendmail=5Fd=FD=FEar=FDya=5Fmail=3FX-MimeOLE:?= Produced By Microsoft Exchange V6.0.6249.0

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 18:17:47 EEST

    Bildigim kadariyla bazi serverlar spam olaylarina karsi DNS serverinizda MX kaydina bakip mailleri almaya oyle karar veriyorlar. Bu yuzden DNS serverinizda o makine icin bir mx kaydi tanimlamaniz gerekiyor olabilir. Tabi mx siz de bazi yerlere gittigini gordum sanirim denemek en iyisi. Arkadaslar belki bu konuda daha iyi bilgi verebilirler. Ama dedigim gibi MX kaydi tanimlarsaniz maillerin gitmemesi icin hicbir sebep yok.