[linux-ileri] Re: Server

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 11:46:21 EEST

    On Wed, 18 Jun 2003, murat guner wrote:

    > mail server (pop3)
    > web server (web yayını yapıcam)
    > firma içi internet dağılımı .
    > Bunlar linux ortamında yapmak istiyorum nasıl yapabilirim bununla ilgili
    > dokumanları nereden temin edebilirim .

    E-posta sunucusu ile pop3 sunucusu farkli seylerdir.

    E-posta icin:
    * Postfix <www.postfix.org>
    * Sendmail <www.sendmail.org>
    * Qmail <www.qmail.org>
    onerilebilir.

    Pop3 icin

    * Cyrus (web adresini animsayamadim)
    * wu-imap (dagitimlarla gelir)

    olabilir.

    Web sunucu icin Apache <httpd.apache.org> tek gecilir

    Belgeler de yazilimlarin kendi sitelerinde bol bol var.
    Ayrica
    * www.belgeler.org
    * www.tldp.org
    * www.linux.org.tr/belgeler.php
    * seminer.linux.org.tr/seminer-notlari.php

    adresleri faydalidir; surekli ziyaret etmek gereklidir.

    Tabi bunlarin linux-ileri listesi ile ilgisi yok; linux-network listesine
    tasimak gerekli konuyu.

    > Linux üzerinde tek sorunum ASP desteği alamamam

    Bence bu buyuk sansi kacirmamalisiniz :-) Konuyu da linux-programlamada
    tartisabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    --
    Devrim GUNDUZ