[linux-ileri] PHP'de imap_open fonksiyonu

---------

From: Cengiz Karaduman (cengiz@stu.inonu.edu.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 16:54:33 EEST

    $host="{benim.domainim.com:143/imap}";
    $mbox_kontrol=imap_open($host, $username, $password);
        if($mbox_kontrol=="0") {
         print"Kullanıcı kodu ya da şifre hatalı!<br>";
         print"Tekrar Deneyiniz!!";
         exit;
        }
        else{
        print"Kullanıcı adı ve şifre mevcutttur.";
           }
        imap_close($mbox_kontrol);

    php'de imapi kullanarak kullanıcı adı ve şifresi kontrolu yapmak istiyorum kullanıcı adı ve şifre doğru olduğunda yukardaki kodlar normal bir şekilde problem vermeden çalışıyor fakat yanlış kullanıcı ve şifre olduğunda yine dogru çalışmasına rağmen [Warning: Couldn't open stream {benim.domainim.com:143}/imap in ] hatası veriyor bunu nasıl kaldırabilirim..

    Teşekkürler....