[linux-ileri] Re: DVD-ROM hizini sabitlemek

---------

From: A. Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 14 Jun 2003 - 16:24:27 EEST

            Haklisiniz belkide yok. Ancak programla en azindan
    hizi istedigim kadar sabit tutabilme olasiligim oldugunu
    dusundum. Eger buda linux ile mumkunse sanirim liste uyele-
    rinin icinden nasil yapilabilecegine dair fikir uretenler
    olabilir diye dusundum.

            Biraz off-topic olduysa da ozur dilerim.

            Sevgilerle
            Ayhan