[linux-ileri] linux PAM

---------

From: seyyid ali yuksel (seyyid_ali_yuksel@hotmail.com)
Date: Fri 13 Jun 2003 - 02:28:34 EEST

    iyi günler herkese;

    ben REDHAT 8.2 kullanıcısıyımi ve öğrendiğim kadarıyla PAM(pluggable
    authentication modules) denen library sistemi linuxdaki tüm
    auhentication,password işlemlerini kontrol ediyormuş

    benim yapmak istediğim PAM in "passwd" komutunda şifreleme için default
    olarak kullandığı "crypt()" komutu yerine AES algoritmasını yerleştirmek

    yardımcı olabilecek ve konuyla ilgisi olan herkesten cevap bekliyorum

    saygılarımla

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection[1] with MSN 8.

    --- Links ---
       1 http://g.msn.com/8HMAEN/2734??PS=