[linux-ileri] Re: tesekkur..

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 14:53:37 EEST

    Selamlar..

    12 Jun 2003 14:40 EEST tarihinde yazmışsınız:

    > yardımlarınız ıcın tesekkurler arkadaslar ..
    > ama hala ıstedıgım sıtelerı yasaklayamadım dedıklerınızı yaptım ama bır turlu yasaklıyamıyorum her sıteye gırebılıyorum.. halbukı bazı sıtelere gırememem lazım..

    :))

    Denenleri yapmamissin.. En azindan henuz...

    > baska bır fıkrı olan varsa beklıyorum .. squid.conf u asagıya yazıyorum ..
    >
    > acl all src 0.0.0.0/0.0.0.0
    ..
    ..

    > acl pornocu src "/var/squid/localag.deny"
    >
    > acl porno_site dstdomain "/var/squid/domains.deny"
    >
    > http_access allow all

    ^^^^^^^^
       BU, herseyi kabul et demek. Burada herseyi kabul edersen, alttaki satirlara bakilmaz artik. Demekki alttaki satirlar sadece diskte yer kapliyor..

    > http_access allow manager localhost
    >
    > http_access deny manager
    >
    > http_access deny !Safe_ports
    >
    > http_access deny CONNECT !SSL_ports

    Genel kaide olarak, yukaridakiler (4 Satri) pek gerekli degil. Bunlar su durumda bazen isi karistirabilir.

    > http_access allow yerel_ag
    >
    > http_access deny porno
    >
    > http_access deny porno_rev

    Bunlar zaten hic bir zaman islem gormuyor...

    Saygi ve sevgiler..