[linux-ileri] Re: Linux & Domino

---------

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 12:36:23 EEST

    tcpdump ile server ile kullanici arasindaki trafigi bir
    gozlemleyin bakalim paketlerin icinde bu opsiyonlari gorecek misiniz?
    Soyle bakabilirsiniz:

    tcpdump -vvvX -s 1500 src <IP adres>

    Bir de Dominonun docs larinda Linux uzerinde java applet leri ile ilgili
    ozel birseyler yaziyor olabilir mi?

    Saygilar..
    Ilker G.