[linux-ileri] Re: Linux 'ta veri kurtarma (ext ve fat)

---------

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 10:28:30 EEST

    Bir defasında windowstaki fdisk'in azizliğine uğrayıp
    tüm partitionlarımı kaybetmiştim. Tüm disk tek bir parça
    bigiydi, bende http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart/
    adresindeki programı aldım , slacware disketi ile girip
    programı disk üzerinde uyguladım. hatasız bir şekilde diskimi
    eski haline getirdim. Bi köşede hazır durmasını tavsiye ederim.