[linux-ileri] Re: partition sorunlari

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 19:17:19 EEST

    Selam,

    Linux kurduktan sonra sorun değil :-)
    fdisk, cfdisk, sfdisk bu isteğinizi yapar.

    Bir Knoppix CD'si edinin, oradan halledin derim.
    (Knoppix, CD'den çalışan, kurulması gerekmeyen bir Linux dağıtımdır.
    Her penguene bir tane lazım.)

    Ben win'de çalışacak bu tür araçlar hakkında bilgi sahibi değilim.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Çarşamba 4 Haziran 2003 17:24 sularında, Eyup TEKIN şunları yazmıştı: