[linux-ileri] samba turkce karakter

---------

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 18:44:04 EEST

    Merhaba Redhat 9 uzerinde samba aktif olarak kullanmaya calisiyorum.
    kullanicilari actim yetkilerini verdim lakin soyle garip bir sorun var
    paylasima turkce karakterli dosyalari koydugumda bunlar linux makinede
    mc ile veya gnome/kde file manager lar ile baktigimda turkce karakterlerde
    soru isaretleri baska karakterler cikiyor. Kulllanicilar gorurken bir sorun
    yok lakin o dosyayi aciyorlar kaydederken farkli bir isimde e10erf gibi garip
    bir isimde kaydettim diyor onu acin yazamiyor o dosyalarin linux tarafindan
    turkce karakterlerini degistirince sorun cozulmus oluyor.
    samba versiyonu samba-2.2.7a-7.9.0
    samba 3 beta var utf8 destekli falan yaziyor onu kursam sorun cozulebilirmi?

    Tesekkurler