[linux-ileri] full backup senaryosu

---------

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 10:39:53 EEST

    Merhaba

    Mandrake 9.0 bir makinede tum sistemin yedegini uzaktaki teyp surucusune
    aliyorum.

    dump -au0 -f uzak:/dev/rmt/0cbn /home -e 2719764
    dump -au0 -f uzak:/dev/rmt/0cbn / -e 163841 vesaire

    yanliz aklima takilan bir sorun var,benim senaryom sistem bozulursa =
    yedekte
    bekleyen baska bir makineye teybin aynen restore edilmesi

    diyelim yedekte bekleyen makinaya restore yapacagiz,bunu lilo uzerinde =
    map
    kurcalamadan halletmek mumkun mu ???

    sonucta benim hedefim yedekte bekleyen 9.0 kurulu makinaya teybi oldugu =
    gibi
    indirmek (gerci yeni diskteki sektor degerleri degisince ne tur bir =
    sorun
    olur,hic basima gelmedigi icin bilemiyorum)

    Orhan Berent