[linux-ileri] Ynt: Re: Postfix ve IMAP...

---------

From: İbrahim KIZIL (ikizil@tnn.net)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 15:24:43 EEST

    Tesekkurler,
    iyi calismalar.
    ---- Orijinal Mesaj #1 ----
    Kimden: burak.dayioglu@pro-g.com.tr
    Kime: linux-ileri@liste.linux.org.tr
    Bilgi:
    Konu: [linux-ileri] Re: Postfix ve IMAP...
    Tarih: 6/3/2003 3:14:17 PM
    Merhaba,
    Her siteye Postfix kurar, bir tanesini de disari dogru mail alis-verisi
    icin ayarlarsiniz. Global address list icin LDAP sunucu (openldap
    olabilir) kurup isletebilirsiniz.

    Teknik olarak hangi adimi nasil yapacaginizi soruyorsaniz bence
    sormamalisiniz; teknik detay sorulariniz disinda boyle formatlanmis bir
    soru ile listelerden alacaginiz yardimlar ile hedefe ulasmaniz (bence)
    cok zor olacaktir.

    Bence tez elden dokuman okumaya ya da profesyonel destek almaya
    bakmalisiniz.

    selamlar, iyi calismalar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.